vk.com facebook.com twitter
Ваше Право логотип

Весь спектр юридичних
та бухгалтерських послуг

Задати питання
Задайте питання
Головна
Юридичні послуги
Бухгалтерські послуги
Новини
Контакти

Вам потрібні професійні бухгалтерські послуги, якщо:

- нема бухгалтера;

- у штаті немає бухгалтера або окремого співробітника, провідного бухгалтерський облік, розрахунок заробітної плати і т.д.;

- великий обсяг;

- співробітник не справляється з обсягом та/або складністю ведення бухгалтерського і податкового обліку;

- діяльність призупинена;

- якщо діяльність тимчасово не здійснюється, все одно необхідно здавати звітність;

- некоректна звітність;

- бухгалтерський облік не проводився протягом певного часу або проводився некоректно;

- старт діяльності;

- створюється нова фірма чи реєструється ФОП;

- реорганізація;

- реорганізується юридична особа (розширення, поглинання, виділення і т.п.);

- перевірка;

- запланована перевірка державними органами;

- недостатньо коштів;

- бюджет не дозволяє утримувати бухгалтерію.

Послуги, які ми надаємо:

Комплекс послуг з ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства:

• організація бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності підприємства і контроль за використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів;

• формування відповідно до законодавства облікової політики, виходячи з особливостей діяльності підприємства;

• здійснення контролю за дотриманням порядку оформлення первинних документів;

• контроль за правильністю обліку господарських операцій;

• забезпечення дотримання фінансової і касової дисципліни, кошторисів господарських та інших витрат, законності списання з рахунків бухгалтерського обліку нестач, дебіторської заборгованості та інших втрат;

• складання фінансової та податкової звітності, подання її в установленому порядку до відповідних органів.

Стандарт:

- первинну документацію частково ведуть співробітники замовника, частково - наші фахівці;

- бухгалтерська база знаходиться у виконавця;

- база для електронної звітності знаходиться у виконавця.

Економ:

- первинну документацію ведуть співробітники замовника;

- бухгалтерська база знаходиться у виконавця;

- база для електронної звітності знаходиться у виконавця.

Бухгалтерський супровід (виконання функцій головного бухгалтера):

• організація бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності підприємства і контроль за використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів;

• формування відповідно до законодавства облікової політики, виходячи з особливостей діяльності підприємства;

• здійснення контролю за дотриманням порядку оформлення первинних документів;

• контроль за правильністю обліку господарських операцій;

• забезпечення дотримання фінансової і касової дисципліни, кошторисів господарських та інших витрат, законності списання з рахунків бухгалтерського обліку нестач, дебіторської заборгованості та інших втрат;

• складання фінансової та податкової звітності, подання її в установленому порядку до відповідних органів.

Окремі бухгалтерські послуги:

- здача річної звітності по Єдиному податку від 300 гривень;

- здача річної звітності з ЄСВ від 300 гривень;

- обслуговування із веденням касової дисципліни (РРО) від 2000 гривень/місяць;

- здача порожніх звітів від 500 гривень/місяць.

Рішення для будь-яких ситуацій:

- постановка бухгалтерського обліку (формування облікової політики, автоматизація, оптимізація чисельності та структури фірми тощо);

- нульова звітність (у разі, якщо діяльність тимчасово призупинена або створюється, ФОП);

- відновлення звітності (аналіз, обробка відновленої документації та ін.);

- консультація з будь-яких питань бухгалтерського та податкового обліку;

- комплексна підготовка документації до перевірки;

- відновлення звітності.

Як економити на бухгалтерії до 100 000 грн/рік? За рахунок чого Ви економите до 100 000 грн/рік?

Податки із заробітної плати штатного бухгалтера.

Із розрахунку середньої заробітної плати бухгалтера 2 500 грн. на місяць і середньої ставки ЄСВ - 37%: річний фонд оплати праці складе
30 000,00 грн. ЄСВ на ФОП за рік складе 11 100,00 грн.

Не потрібно орендувати робоче місце.

Оренда офісу, комунальні платежі, амортизація меблів, техніки, канцелярські товари та інше: орієнтовно 3 000,00 грн. у місяць.

Соціальні виплати.

Оздоровчі путівки, відпускні, лікарняні, декретні: від 3 000,00 грн. на рік.

Підтримання та підвищення кваліфікації.

Оплата семінарів, тренінгів, підписка на друковані видання + законодавча база: орієнтовно 2 000,00 грн. в місяць.

Акції та подарунки:

Перший місяць обслуговування в ПОДАРУНОК!

Залиште заявку, щоб отримати перший місяць обслуговування в подарунок.

Отримайте реєстрацію нового ФОП/юридичної особи в подарунок при замовленні бухгалтерського обслуговування.

ДО УВАГИ ВСІХ СПД 3 І 2 ГРУПИ - касовий апарат стає обов'язковим. Більш докладно щодо БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ПО ЗАСТОСУВАННЮ РОЗРАХУНКОВИХ РЕЄСТРАТОРІВ:

Задати питання
Задайте питання

Законом України від 28 грудня 2014 №71-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" внесено зміни до Податкового кодексу України та, зокрема, Закону України від 6 липня 1995 року №265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", якими встановлено обов'язковість застосування РРО (касових апаратів):

- з 1 липня 2015 року, для фізичної особи підприємця на 3 групі, який здійснює готівкові розрахунки;

- з 1 січня 2016 року, для фізичної особи підприємця на 2 групі, який здійснює готівкові розрахунки.

Усі ФОП, які здійснюють готівкові розрахунки, крім торгівлі на ринках, пересувних авто і кіосках, буде необхідно встановити касовий апарат певного зразка та зареєстрованого в податковій з щоденним звітом по електронній пошті в податкову.

Звертаємо Вашу увагу на те, що звільняються від перевірок касової дисципліни податковими інспекціями на весь період 2016 ті ФОП, які встановлять РРО до 01 липня 2015 року.

Юридичне підприємство Ваше Право пропонує Вам послуги з інформації про перелік моделыв реєстраторів розрахункових операцій та їх модифікацій, які мають підтвердження відповідності вимогам діючих державних технічних регламентів і стандартів відповідно до Закону України "Про підтвердження відповідності", а також відповідають вимогам нормативних актів України, і такі реєстратори розрахункових операцій дозволені для застосування, а також ведення книги обліку розрахункових операцій, складання і подання звіту про використання РРО та книги обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок).

Більш докладно щодо БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ПО ЗАСТОСУВАННЮ РЕЄСТРАТОРІВ РОЗРАХУНКОВИХ ОПЕРАЦІЙ:

Задати питання
Задайте питання

Послуга Ціна, грн.
ФОП на єдиному податку, 1 група
1 Абонентське обслуговування з ведення бухгалтерського обліку, в квартал 500
2 Абонентське обслуговування з ведення бухгалтерського обліку, в квартал з веденням книги доходів від 800
3 Здача річної звітності по Єдиному податку 300
4 Здача річної звітності з ЄСВ 300
ФОП на єдиному податку без найманих працівників, 2 група
1 Абонентське обслуговування з ведення бухгалтерського обліку, в квартал 500
2 Абонентське обслуговування з ведення бухгалтерського обліку, в квартал з веденням книги доходів від 800
3 Здача річної звітності по Єдиному податку 300
4 Здача річної звітності з ЄСВ 300
5 Обслуговування з веденням касової дисципліни (РРО), в місяць 2 000
ФОП на єдиному податку з найманими співробітниками, 2 група
1 Абонентське обслуговування з ведення бухгалтерського обліку, на місяць (від 1 до 5 найманих) 1 000
2 Абонентське обслуговування з ведення бухгалтерського обліку, на місяць (від 5 найманих) 1 500
3 Обслуговування з веденням касової дисципліни (РРО), в місяць 2 000
ФОП на єдиному податку без найманих працівників, 3 група
1 Абонентське обслуговування з ведення бухгалтерського обліку, в квартал 500
2 Абонентське обслуговування з ведення бухгалтерського обліку, в квартал з веденням книги доходів від 800
3 Здача річної звітності по Єдиному податку 300
4 Здача річної звітності з ЄСВ 300
5 Обслуговування з веденням касової дисципліни (РРО), в місяць 2 000
ФОП на єдиному податку з найманими співробітниками, 3 група
1 Абонентське обслуговування з ведення бухгалтерського обліку, на місяць (від 1 до 5 найманих) 1 000
2 Абонентське обслуговування з ведення бухгалтерського обліку, на місяць (від 5 найманих) 1 500
3 Обслуговування з веденням касової дисципліни (РРО), в місяць 2 000
ФОП на загальній системі, не платник ПДВ
1 Абонентське обслуговування з ведення бухгалтерського обліку, на місяць (від 1 до 5 найманих) 1 500
2 Абонентське обслуговування з ведення бухгалтерського обліку, на місяць (від 5 найманих) 2 000
3 Обслуговування з веденням касової дисципліни (РРО), в місяць 2 200
ФОП на загальній системі, платник ПДВ
1 Абонентське обслуговування з ведення бухгалтерського обліку, на місяць (від 1 до 5 найманих) 3 000
2 Абонентське обслуговування з ведення бухгалтерського обліку, на місяць (від 5 найманих) 3 300
3 Обслуговування з веденням касової дисципліни (РРО), в місяць 3 500
Юридичні особи на єдиному податку
1 Абонентське обслуговування (до 25 документів), щомісяця 1 500
2 Абонентське обслуговування (від 25-50 документів), щомісяця 2 500
3 Здача порожніх звітів, на місяць 500
Юридичні особи на загальній системі, не платники ПДВ
1 Абонентське обслуговування (до 25 документів), щомісяця 2 000
2 Абонентське обслуговування (від 25-50 документів), щомісяця 2 500
Юридичні особи на загальній системі, платники ПДВ
1 Абонентське обслуговування (до 25 документів), щомісяця 3 500
2 Абонентське обслуговування (від 25-50 документів), щомісяця 4 500
Додаткові послуги
1 Консультації з питань обліку та оподаткування (усно) від 200
2 Консультації з питань обліку та оподаткування (письмово) від 200
3 Виїзд до клієнта в межах міста 200 грн./час
4 Складання додаткових звітів, які не включені в обраний пакет послуг договірна
5 Консультація аудитора, юриста, адвоката Окремий прайс